Het grote (weer)zien!

3 november 2016 - Cuzco, Peru

In deze reis heb ik het enorme geluk super fantastische mensen te ontmoeten. Echt overal ter wereld zijn zoveel bijzondere vrienden te maken. In m'n hart gesloten hoop ik ze ooit weer te ontmoeten.
En dan ben ik nog een grotere bofbips dat Joep en Fey zo lang met mij willen reizen. Van Argentinië op weg naar Bolivia. Om op tijd op het vliegveld van Santa Cruz te zijn om Anna te verwelkomen. Dat is enorme rijkdom, reizen met je beste vriendinnen!
Het grote weerzien, knuffelen en bijkletsen.

Een dagje aan het zwembad om bij te komen. Dan op weg naar Uyuni, de grote zoutvlakte. Dat was echt een hele gekke, toffe en surrealistische locatie. Twee dagen rond getourd, heel veel zout gezien, gekke foto's gemaakt, in een zouthotel geslapen, en zout geproefd. Dat was tof!

Toen gingen we door naar La Paz, omdat we daar ook nog Mandy en Rowan gingen ontmoeten. Nog meer weerzien, nog meer knuffelen, fijnheid! Kiki op der gelukkigst :) <3

Met z'n allen vertrokken we toen naar Rurrenabaque, de jungle!
In een supergave driedaagse tour door de jungle maakten we de vetste avonturen mee! Cobra's en anaconda's gezien en vastgehouden. Met dolfijnen en alligators gezwommen. Piranha's gevist. Poepende paradijsvogels gespot en aapjes gezien. Gaaf!
Anna was zich inmiddels helemaal in vakantiemodus door te chillen in een fijn hostel met zwembad. Kei verdiend, en 'anakonda' :)

Met z'n allen in het piepkleine vliegtuigje terug naar la Paz. Nog naborrelen in een Hollandse kroeg met bitterballen en een kapsalon. Toen was het jungle feest voorbij en moesten we weer afscheid nemen van Mandy en Rowan die de andere kant op gingen. Lieve AMC, lief Rootje, was mega fantastisch gaaf en fijn met jullie!

Met de chèvres gingen we weer verder, naar het Titicacameer! Een nachtje Copacabana, twee nachtjes Isla del Sol. Heerlijk rustig, prachtig uitzicht, ontspannen en wandelen op grote hoogte.

Toen de grens over naar Peru. En een hilarische, en verschrikkelijke tour naar de drijvende eilanden gedaan. Nu zijn we voorlopig klaar met hoogtepunten. Nu mogen we zelf weer even het hoogtepunt zijn. Nog vier dagen met m'n meisjes, genieten van Cuzco en Peru. En morgen Anna's verjaardag vieren!

Ik bof maar!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marije:
    3 november 2016
    lief kind, bofbips ja, daar komt t wel weer op neer.
    wat heerlijk om te lezen dat jullie t samen zoooo fantasties hebben!
    ( dat had je ook niet anders verwacht toch!)
    al dat zout, die jungle, de beesten, zwemmen met dolfijnen,,,,geweldig!
    ( alleen dat vliegtuigje....blij dat ik dat niet heb geweten...)

als ik andere mee-lezers mag geloven miepje, dan kun je een groot lezerspubliek trekken als je dit reisverslag gaat uitgeven,
    bewondering alom voor je schrijftalent, leuk he!

alle drie de chevres: dikke kus van mij,
    en Anna: hartstikke gefeliciteerd!
  2. Gerard:
    3 november 2016
    Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. En wat een bijzondere belevenissen. Anna, gefeliciteerd met je verjaardag. Deze ouwe bok zal er eentje nemen op je gezondheid. Besos!!!
  3. Marijn:
    <3 tot over drie weekjes kiks