Bijna vertrekken, afscheid nemen

26 december 2015 - Rosmalen, Nederland

6 januari vertrekken we dan eindelijk.

Van Malawi naar Tanzania, Rwanda, Oeganda, Kenia, Ethiopie, Iran, Turkmenistan, Oezbekistan, Tadzjikistan, Kyrgizie tot Cuba!

Daarna gaat Joep weer studeren en reist Marieke nog verder naar Zuid Amerika :)

Nu zijn we bezig met inpakken, verhuizen, afscheid nemen en de laatste voorbereidingen treffen.

We zijn er klaar voor, we hebben er zin in!
En we hebben enorme voorpret :)

ps: voor hij die woont in Malawi, Tadjikistan en Colombia, weet je wel dat je woont in drie landen tegelijk?

pps: het wordt dus een reuze ervaring, daar worde weer mens van, dan witte weer da ge leeft, maar vooral: dat pakken ze ons niet meer af!

1. Nancy:
    En zo is t idd!!
    Geniet van de laatste dagen hier ik NL! Het aftellen kan nu echt beginnen
  2. Laura:
    Veel plezier samen.
  3. Jorien:
    26 december 2015
    heel veel plezier en geniet ervan.
    en vooral veel cultuur snuiven hihi kan niet wachten op de volgende verhalen.
    kus groetjes jorien
  4. Margrit:
    27 december 2015
    Wat een mooi avontuur gaan jullie maken en beleven .
    Geniet er van en dit nemen ze jullie nooit meer af.
    Alvast een dikke knuffel en groetjes uit het zonnige zuiden.
  5. Katja:
    27 december 2015
    Wat fijn dat jullie nu al zo'n voorpret hebben :D very nice! En dan moet het allemaal nog beginnen! :) ben benieuwd naar al jullie avonturen en zie ze graag verschijnen! Xxx
  6. Marieke:
    27 december 2015
    Heel veel plezier het komende jaar!!!!
  7. Anny Van der pasch:
    29 december 2015
    genieten jullie nog maar lekker van de voorbereidingen en van het heerlijke samenzijn met oud en nieuw! En ga dan lekker los van ieder en iedereen en geniet. Ben erg benieuwd naar de ervaringen en spannende maar vooral leuke verhalen. Helemaal TOP. Kus Anny
  8. Ankie:
    2 januari 2016
    Wow geniet ervan! Ben zelf van 29 april tot 6 mei in Cuba vanaf Bonaire Misschien een meet &greet?
  9. Marijn:
    2 januari 2016
    Tot snel
  10. Effi:
    3 januari 2016
    Enjoy. Kus kus
  11. Anny Van der pasch:
    3 januari 2016
    Nog even Kiekske en dan gaat je lang gewenste droom in vervulling! Nogmaals, geniet samen met je broertje met volle teugen. Maar niet te letterlijk nemen.
  12. Carlien:
    4 januari 2016
    Wil jullie heel veel plezier wensen. Hoop dat jullie een hele mooie tijd gaan beleven.
  13. Mo:
    Go Kiek!
  14. Mandy:
    5 januari 2016
    Potje pietje Wat een avontuur! Geniet zoveel je kan lief kiekje! Tot over 8 maanden in Zuid Amerika! ♡
  15. Lotte:
    Hey lieve Kiki,
    Het is bijna zover! Er zal allerlei gevoel door jullie heen gaan!
    Maar ook fijn om na al die maanden van voorbereidingen eindelijk te kunnen vertrekken, toch? Ik wens jullie succes en sterkte bij het (tijdelijk) afscheid nemen en HOP dat vliegtuig in en heul veul gaan genieten...
    En besef wel: Dat pakken ze jullie niet meer af ;-)
    Dag Kiki en Joep!
  16. Marion:
    Lieve Kiki,
    Je reis is vandaag begonnen. Lekker genieten van al dat moois wat jullie gaan tegen komen. Heel veeeeeel plezier!
  17. Witte:
    6 januari 2016
    Hele fijne reis met z'n tweeen! Blij dat je nog ff met m'n pa hebt kunnen bellen op 't laatst, Joep! Heb 'm trouwens net weggebracht op Schiphol, was nog aan't uitkijken of ik jou niet zou tegenkomen :)
    Ik hoorde wat voor verhalen m'n vader allemaal voor je had, hopelijk ben je niet bang geworden. Maar wel een gevoel van goed voorbereid zijn. :)
    Hou je haaks!
    Liefs,
    Whitey
  18. Joyce van Uden:
    6 januari 2016
    Veel plezier op wereldreis. Maak er iets moois van!!!
    Have fun! Zullen wij wel werken...
    Groetjes Joyce van Uden
  19. Annette:
    7 januari 2016
    Zitten jullie nu ergens te zweten en te wachten op een vliegveld in Verweggistan?
    ik kijk uit naar het eerste verslag!
    groet, Annette