Lilongwe!

10 januari 2016 - Lilongwe, Malawi

Kort eerste berichtje vanuit het internetcafe in Lilongwe!
Reis is prima gegaan, via Qatar en Johannesburg. Daar hebben we een nacht in een heel relaxed hostel geslapen, met zwembad :)
Vrijdag in malawi aangekomen, ook hier weer een fijne plek om vanuit de ontdekken wat er hier allemaal gebeurt.
We gaan veel op stap met Hillary uit de VS, en we hebben Mike en Respect ontmoet, twee Malawianen die ons met veel enthousiasme laten zien hoe hun Malawi eruit ziet.
Dat is een feestje! Foto's volgen later want dat lukt niet met uploaden.

Kort samengevat:
We hebben het goed, we hebben het leuk, we zien en ervaren heel veel en dat pakken ze ons nooit meer af:)

Ps mocht je zin hebben in exotisch koken: zoek een recept van Nzima, heerlijk (als je er iets lekkers bij maakt, want het smaakt eigenlijk nergens naar:))

1. Mara:
    Hi Joep en Marieke
    Leuk om jullie eerste bericht te lezen. Als jullie nog meer tips voor recepten hebben dan laat maar weten :) Nzima bestaat uit maismeel en water volgens het recept wat ik heb gevonden.
    X Mara
  2. Berend:
    10 januari 2016
    Ik hoor het al: niks aan! ;-)
  3. Roos:
    Leuk!
  4. Plau:
    10 januari 2016
    Ik wacht met smart op de film
  5. Angelique Dobbelsteen:
    10 januari 2016
    Hoi, leuk om te lezen dat jullie het leuk hebben daar. Geniet ervan!!
  6. Fey Roest:
    Jeej! Klinkt nu al gaaf :) en verder wat Plau zegt. Dikke vette zoen! Fey
  7. Katja:
    11 januari 2016
    Een goed begin is het halve werk en als ik dat zo hoor dan wordt dat dus helemaal fantastisch. Gaaf hoor ;) heel veel plezier en tot het volgende verhaal!! Xx
  8. Miranda:
    11 januari 2016
    Klinkt goed allemaal. fijn dat jullie een goede reis gehad hebben. geniet ervan
  9. Mandy:
    11 januari 2016
    Is de try out van jullie musical al geweest?
    Geniet! X
  10. Marjon Robben:
    11 januari 2016
    Hoi samen. Wat leuk. Met zwembad! Brrr... Hahaha... Nee het zal daar iets warmer zijn dan hier denk ik. Het is wel raar hoor Kiki. Zo zonder jou op dinsdag! Zolang je maar geniet en ons af en toe gezellig verteld. Ben je er nog steeds bij voor het gevoel.
    En inderdaad... dat nemen ze jullie nooit meer af! Goed van jullie xx
  11. Homie:
    11 januari 2016
    Wat een naam hey... respect man... en de groetjes aan Mike
  12. Lotte:
    12 januari 2016
    Hey,
    Dat klinkt al goed zeg! Mijn reiskriebels komen spontaan opzetten als ik zo'n berichtje lees..
    Maar ik ben ondertussen vrolijk begonnen op mijn nieuwe plek binnen Cello ;-)
    Natuurlijk weer even wennen en er komt weer veel op me af, maar ook dat komt zeker goed. Ik ga 26 januari met de 'Zandkantjes' eten vanuit de pv, dus gezellig!
    En wat leuk dat jullie veel met mevr. Hillary Clinton op stap gaan..heb altijd al het vermoeden gehad dat het zo'n feestbeest is hahaha.
    Geniet ze daaro!
  13. Marieke / Kiki:
    16 januari 2016
    Nou die film komt er hoor!
    ALle voorbereidingen druk in gang, we beginnen maandag met filmen :)
    Hilarisch, dat beloof ik jullie!