santeria

16 augustus 2016 - Santa Clara, Cuba

Even een piepklein verhaaltje tussendoor. Over een geloof hier op Cuba. En een van onze ervaringen hiermee. Een gratis wijze les voor allemaal!

Ieder mens heeft drie spiritualiteiten: een in je linker grote teen, een in je navel, en een in je hoofd. Als er problemen zijn gaat de spiritualiteit van de navel vaak bepalen hoe je handelt. Zo heb je bijvoorbeeld verminderde eetlust of pijn in je buik. Het is de kunst om je spiritualiteit van je hoofd dan de leiding te laten nemen en de goede keuzes te laten maken, zodat de spiritualiteit van je teen je de goede kant op kan sturen.

Hasta la victoria siempre! Leve Fidel:)

1. Nancy:
    17 augustus 2016
    Amen!
  2. Pieter Edelman:
    18 augustus 2016
    En ik dan maar denken dat de communisten in Cuba inmiddels wel alle (bij)geloof hadden uitgeroeid! Maar gelukkig hebben jullie aan het einde van jullie avontuurlijke reis dan toch nog je geloof daar gevonden! Welke ervaringen hebben jullie er dan mee opgedaan en welke wijsheid kun je hier dan inhoudelijk voor je leven er uit putten?
    Ben ik nou een platte materialist als ik denk dat het hier om louter fysieke, lichamelijke en hersenprocessen, gaat??
  3. Katja:
    18 augustus 2016
    Juist ja! Ik zal er de volgende keer zeker aan denken...wanneer er problemen zijn zet ik m'n linker grote teen eens aan het werk!